måndag 8 november 2010

monday morning nothings falling

inatt har jag sovit gott! Vaknade först kl. 8 (igår vaknade jag redan 7 och var på väldigt dåligt humör) och somnade nästan genast! Ojj tjohejj vad man kan bli glad av att sova gott!
OH SHIIIT! Jag har SÅ mega BRA fiilis för imorgon, då är det generalrepetition och på lördag tävlar vi om att komma till FM! JÄRÄYTETÄÄN TAMPERE!
aaah jag har lyssnat på Maroon 5 hela vslutet, dom vet nog alltid vad de ska säga för att pigga upp min dag! och just nu ljudar sunday morning i mitt rum, härligt.
men nu skall jag fixa mig till slut, bussen går om 20min!

Sama suomeks ;). haha koitan vähän tsemppaa suomenkielen kanssa, mut joskus se ei vaa flowwaa nii hyvin ku ruotsi.. Hyvää päivää kaikille!


:)



färre seriös bild måste man ju alltid ha!

Inga kommentarer: