tisdag 15 mars 2011

7 dagar ledigt = slö som bara den

Hej!
Egentligen borde det stå "ledigt" hehe.. Bestämde mig för att bli hemma 2 skoldagar då jag konstaterade att det bara är onödiga timmar vi har (enl. vår lärare : "ni skall inte stressa", så då gör jag inte det heller!).
Så nu har jag varit hemma i 7 dagar, och så börjar det kännas! Kroppen är på off-läge, är trött som bara den. Dock har jag fått massor gjort! s-k-ö-n-t!

Snart är det endast 2 månader till Nordiska mästerskaps tävlingarna! Och dagen efter det tävlar mina stjärnor (de som jag tränar)! Just nu är jag nästan mer nervös för den än jag är för mina egan tävlingar! Vill SÅÅÅÅ att de klarar sig bra, det är de verkligen värda!

haha.. vet ni jag har ännu heller inte tagit fram min kamera från sin dammiga vrå. Vet inte ens om jag minns att var den dammiga vrån är ô_o . Nåja, den får damma där en tid till!

Nu vet ni skall jag mixa lite musik! Skall få lite "FIUU" , "PANG" och "WHIPISH" på rätta ställen. Gissa vad för musik det kan vara? Oooojaaaa, CHEER!

Inga kommentarer: