tisdag 24 augusti 2010

kalle anka satt på en planka

Kolla in min nya snygga gröna adias väskaa!
Jag såg den för en månad sedan i TopSport, sedan köpte någon den därifrån, men nu hittade jag den i InterSport! JAUU!
Skall bli min nya bästa vän som skall innehålla mina träningskläder, skolgrejer, skolgymnastik kläder osv.
(skolan börjar på torsdag, JAIKS!)


Igår städade jag igen.. och denna gång tog jag itu med mitt kalle anka skåp!
Jag har maassoorr med kalle anka
tidningar som jag inte har en aning vad jag skall göra med. Så jag lade dom i flera små lådor som jag sedan gömde uppe på mitt skåp.
Högen av kalle ankor som finn på bild är inte ens hälften av alla tidningar.. det finns altså en hel del..

ps. Jag måste ännu säga att jag har köpt nåå världens sämsta fake-uggs från Andiamo. Dom bara hajoo (som finnarna skulle säga, som nog även finlandsvenskarna också använder..)!! Bottnet faller av och jag har helt genom blöta yllesockor buhuu. (oojaa, jag har redan tagit uggs och yllesockor i användning, det är ju för fan BARA 15 grader ute!)

Inga kommentarer: