tisdag 17 augusti 2010

ZZzzzZzzZzz..

Halåååå!
Vaknade just av att min kusin ringde och väkte mig ur min sköna sömn. DAMN U! haha. Neeh, det är riktigt bra att någon ringer och väcker mig eftersom SKOLAN SNART BÖRJAAAR! och då måste jag vara super pigg varje morgon (vilket jag inte kommer vara) och vara på mycket positivt humör (vilket jag säkert inte heller kommer vara varje dag) !
Idaag skall jag träffa min kompis för en sista gång före hon åker iväg till Åland för att studera. Blää vad tråkigt att måsta säga "hejdå, vi ses.. sen någon gång!" . Hoppas jag finner tid och kan åka iväg för att hälsa på!

Men vet ni nu vill jag ha corn flakes! Inget startar dagen bättre än det! men tyvärr har vi bara jordgubbs sylt blää.

Bye!

ps. idag skall jag vara duktig och cykla till stan på kvällen, och sedan hem igen på kvällen! (?)
Vad fin cykel jag ritade. -.-


Inga kommentarer: