onsdag 30 maj 2012

Hej halå världen

oj, ojojoj måste jag säga. Denna dag har jag egentligen väntat på, att skriva ett inlägg efter all denna tid.. Nu har uppdateringen av detta virtualställe hittat sig fram till mig också, so why not give it a go?
Haha, tänker nog inte gå igenom det jag gjort under den tiden bloggen varit tyst, senaste inlägget var från juni förra året.. eeh..
Joo alltså slutade jag blogga eftersom jag inte fick dethär och fungera som jag ville (har ingen aning om ifall det gör det nu heller), och så hade jag självklart mycket annat att göra också som jag har hela tiden..

jahh mehh vad har jag gjort då?
Joo,
tränat
ätit,
sovit,
skrivit tenter,
blivit underkänd i tent för första gången,
blivit underkänd i TVÅ tenter på en gång den första gången,
gjort omtenter,
skrivit massor med skoluppgifter,
kört bil (tycker jag gör det 24/7),
betalat bensin,
förargat mig över att jag hela tiden betalar bensin,
skrattat,
brytit fingret,
gråtit,
fått se det brutna fingret efter att gipset tagits bort,
gråtit mer,
väntat på sommaren (oftast väntar jag endast på vintern),
solat några gånger,
spelat beachvolley (sååå najs!),

och nu e ja här! tack för mig, leverpastej!


Inga kommentarer: