onsdag 30 maj 2012

otur, när lämnar du mig?

Hej igen,
det känns som om jag omringats av väldigt mycket otur på sistone. Speciellt har det varit angående sportande och tränande.. Först mitt finger, sedan en annan lagkompis handled, sedan tummen på en jag tränar, baklåret på en jag tränar.. Och detta är då alltså endast inom träningen, problem utanför det finns det också.
Skulle inte orka gå runt och känna mig stressad och som om något trycker i bröstet. Är väldigt temperamentisk just nu, humöret kan svänga upp och ner på en sekund (jag varnar, tänk före ni säger något åt mig hehe)
Näeeehh, vill njuta av sommar och sol, vatten och vind (och blommor och baaaaarn/blaaaad, skapade gud!), vänner, träning och allt roligt..
Har inte varit ut och dansat på en tid heller!! Fy vad tråkig jag är.

jahh, nog klagat för idag. Nu ska jag lägga mig, kolla lite teevee och sedan sova.
Nu bjuder jag på en härlig bild och önskar er god natt <3

Härliga fingret efter gipsborttagning. Oj det blev visst lite fel..

Inga kommentarer: