söndag 3 juni 2012

from point a to point b, c, d and e

Hej!

Igår var det de nyblivna studenternas dag! På schemat stog det 5 stycken stundenter som skulle gratuleras. Trevligt att få hälsa på hos alla, men kilometer mängden.. not so nice. Tur så hade vi så roligt så distanserna inte kändes så långa!
Jag och min kompis avslutade dagen med en sväng till baren, blev ca 3 timmar dansande (NAJJJJJS, har inte varit ute på en tid.). Jaa utan alkohol alltså, om jag inte redan sagt det så är jag någotslag av nykterist, kan smaka men dricker mig aldrig full. Kanske därför mina kompisar vågar låta mig vakta deras drinkar, och så brukar jag oftast vara den som kör. Men inte klagar jag!

Här är gårdagens outfit plus lite fejs-bilder (oh the quality of these photos <3..)

 Var först något skeptisk över kjolen jag köpt en dag tidigare, 
men gud den var najs! Satt shitbra och snygg är den ju!
Urgulligt :)

NU GODNATTENS! 

Inga kommentarer: